tisdag 31 maj 2011

Sista maj

Herregud vad tiden springer iväg !! Redan sista maj, snart semester och det ska bli underbart.

På torsdag drar brukslägret igång, ska gå söket det ska bli riktigt kul. Sen rullar det på veckan efter det ... Tjh II cert prov och sen på helgen Bevaknings DM i Lule. Spännande med båda, håll en tumme att det går bra för oss =)

Till helgen ska Ville vara med Cristel, det blir första gången han är med dem men jag är inte orolig att det kommer gå bra. Han ska vara där torsdag till lördag så jag bli BL i två nätter utan att jag ska jobba och det tillhör INTE vanligheterna vill jag lova. Jag älskar Ville över livet själv men ibland behöver man andas med.

I lördags var jag faktiskt på lokal. Fick faktiskt mersmak =) Hade jätteroligt !! Nu ska det inte dröja 4 år till nästa gång =)

Nä dags att sluta för idag med bloggandet ... ses snart igen !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar