lördag 3 december 2011

Jippi =)

Idag har vi nu vart och gjort klart provet ... Börge kan nu tituleras Tjh2 =)
Han har skött sig mycket bra trots mig bakom sig. Det jag är mest nöjd med är det jag var mest nervös för - sök i byggnad.
Vi tar det från början ...
Skyddet - bra framföring, mycket bra angrepp, bra släppande & bedrövlig transport.
Frisök - mycket bra markering, tyst i basen, bra skall så länge figgen står stilla - blir konfunderad när figgen rör sig ... träna mera på rörande figurant.
Hårt spår - bedrövligt i mina ögon, låste sig på byggnaden ... liiiite het på att gå in i byggnaden. Ja ja bara nöta mera !!
Sök i byggnad - Bra arbete, markerar superbra - dock idiotförklad matte som inte fattar bättre =) tänkte va fan markerar han, en gammal lega eller - tittar på kontrollanten som bara ler "han gör helt rätt Jessica" för UNDER filten ligger figgens jacka - som KUNG Börge markerar sååå bra !! Efter detta klantsteg av matte tänkte jag - lita på hunden Wallbing. In i nästa rum, söker bra ingen figg. In i ett annat rum, en väldigt HET hund, märker på arbetet på honom att det är nån där. PANG en klockren fin ren skallmarkering !!
Är sååå NÖJD över Börges arbete idag !! VILKEN HUND !! !!

Tjh2 KUNG BÖRGE ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar