söndag 12 juni 2011

Helgen


Vilken skön helg =)
På fredag var vi hos Jessica & pojkarna på förmiddan & grabbarna badade =)Eftermiddan & kvällen spendera vi på Djupviken. Åt studentfika & vart även bjuden på middag hos Jenny & Johan. Efter en supergod grillmiddag tog vi oss en kvällspromm till Norrstrand för ett dopp. Så underbart väder !! Kändes som utlandet !!

I lördags var vi på stan för en fika & lite shopping, sprang förbi hos "mossa", lika varmt denna dag.
På eftermiddan packa vi oss in i bilen för en tripp till Lule. Övernattade hos Fam. Lindahl, mycket trevligt =) Det gör vi om SNART !!
Tog oss en öl på kvällen & myste i kvällssolen.

I morse blev jag så besviken på vädret *suck* kallt så in i bomben *brrr* när jag körde till Lule på lördagen var det 46,8 plus på vägen !! När jag åkte hem var det 20 plus - vad hände ?!

Som ni förstår blev det inget bevaknings DM ... grämer mig lite men men nästa år kan inget stoppa oss !! Märk mina ord ...

Nu har jag 8 arbetspass kvar innan semester i 5 veckor & som jag längtar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar