fredag 22 juli 2011

Rtg


Börge är inte riktigt ok i bakstället/ryggen så det blir röntgen 27:de
Han visade förra söndagen efter träningen att han hade ont, samma tendens som tidigare efter söklägret. Så nu är det bara promenader som gäller ett tag framöver, ingen tävling alltså på Paltprovet.
Vart så deppig när detta nu hände att jag halvgrina hela måndagen, har redan målat f-n på väggen. Hoppas jag har fel !!

Ville har varit i Jokkmokk med mormor & moster Maud. De åkte måndag & kom hem i dag på fm. Har vart skönt men oj så tomt, jag har bara glidit omkring & bara varit.

Ikväll ska vi på klubben för träning, jag ska tävla Gudrun i ekl sök nu när B inte kan starta. Får ju abstines när alla tränar hund & inte jag.
Efter träningen ska vi grilla & mysa lite med resten av gänget. Nu börjar det bli folk på klubben =) Nästa torsdag börjar träningshelgen !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar