tisdag 2 augusti 2011

Uppdatering

Det har faktiskt hänt en del sen sist =) Börge har vart på Rtg och det såg mycket bra ut enligt vetrinären. Att han har ont beror på en muskel inflammation så inte värre än det. Nu går han på Rimadyl i 14 dagar & även antibiotika pga hundslaggis.
När jag insåg att B inte mådde bra "hoppa" jag på KP och fick då låna Gudrun - men det lutar åt att vi inte kommer tävla. Känns inte som om vi fått till nog mycke träning tillsammans, det är lydnaden som brister och jag vill inte ställa upp & göra en halvtaskig medverkan - vinnarskallen kommer fram =)

I helgen som var så spendera vi mesta tiden på Bruks eller i skogen, lite party blev det och satans kul har vi haft !!
Jag bara älskar denna sommar =) Kan inte begära så mycke mera än det som vart ...

Ville har börjat inskolas hos sin x-tra familj och det går jättebra. Han var där i fredags hela dagen så nästa gång ska han sova över fre-lör. Han var inte ens ledsen när jag lämna honom, det är ett bra betyg.

Idag har jag börjat om att jobba, känns helt ok då man vart ledig i 5 veckor. Nu laddar man för Paltprovet i helgen. Igår gjorde jag klart (med Mia´s hjälp) spåren och rapportsträckan. Själv ska jag döma på lördag och söndag blir det antigen tävling för min del eller så TL på uppletandet.

Längtar till torsdag - då ska vi sörpla kräftor på klubben *mums*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar