torsdag 16 juni 2011

Det blir bättre !!


Börge verkar bättre, är fortfarande orolig men intalar mig att det inte är nån fara. Han får bara lugna rastningar denna vecka (i koppel) I tisdags och idag fick han vara med och valla sökrutan, alltid nå ...
Tränar dock liiite - saktagåendet och det går framåt !! Han är superduktig på att gå sakta, skall bli intressant att se hur det går med farten till gruppen. Han är en tacksam hund att träna detta übertråkiga moment med - lika kul varje gång.

Fick en rolig överraskning när jag hämtade Ville på dagis idag, 2 skivor fulla med kort på lillkillen ... från inskolningen till nu i vår. Har laddat upp ett axplock med bilder på FB (60 st) hujja vad tiden går fort. Han var sååå liten när han började på "Slickepott" å nu är han ju stora killen som ska byta avdelning. Till hösten börjar han på "Gulle" ... det är med blandade känslor han ska flytta. Jag trivs så bra med fröknarna, han trivs så bra på "Slickepott" men det kommer bli bra, och utvecklande för honom. Han kommer ju vara kvar på samma förskola sååå.




Nu har jag bara 6 pass kvar innan jag går på semester i 5 veckor - längtar massor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar