måndag 13 juni 2011

hmmm


Börge är lite krasslig, jag blir helt nojjig !! Tänker bara L7S1 ... han hade lite problem igår att hoppa in i bilen, sen pep han till när han kom upp i sängen igårkväll. Efter lite stötande och blötande med diverse vänner så ska han får ta det lugnt denna vecka. Nästa vecka ska jag sätta igång honom med prom och simning.
Nu ikväll verkar han inte så påverkad av detta, hoppar upp i sängen utan problem så förhoppningsvis är det en sträckning eller dyligt. Känner jag mig ändå inte riktigt säker far jag och slår några plåtar på 2 veckor. Han har ju gått hårt iåmed lägret, sen mycke med simnig och cykel i 1½ vecka så det kan ju vara det ... F-N om det inte är det !!
Känns så tragiskt om han skulle gå sönder - ifs är han ju 6 år men jag har ju tänkt mig han ska leva och vara frisk till han är minst 12 år.
Jag har ju alltid sagt att Börge varit så frisk så nån ny hund är inte aktuellt innan Börge blir uppåt 8 år. Håll nu tummarna att det är nå lindrigt ...

Idag hämtade Cristel pojken på dagis för att jobbade kväll, TACK gullevän !! De har gått mycket bra, fick sån fin bild skickad till mig på mobilen ... bjuder på den ikväll.
Ville sov så sött när jag kom för att hämta honom, har sagt på Dagis att han ska bara får sova 1 timma till middag. Verkar fungerar =) Nu ska vi fortsätta med detta så vi får ordning på kvällsrutinerna.

Nu är det natti för mig med - ska bara =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar