söndag 26 juni 2011

Nu jävlar




har man tagit idag i motionerandet ... det är helt underbart !! Mår prima ballerina, Börge är också bättre - verkar varit en överansträngning *thank god* hade ont i magen när han vart så dålig. Men nu verkar då faran vara över =)

Nu har jag "bara" 14 kvar tills jag är helt nöjd ;0) Satan i gatan vad skönt. Det är en helt ny värld å allt känns fantastiskt. Trivs otroligt bra med livet. En underbar son, super B, kanon jobb !! Som sagt livet är underbart !!

Om en vecka ca lämnar jag Börge till Lule (Emma) för han ska vara på kollo där när vi är på släktträff, ska bli sjukt kul att träffa alla =) Oj vad jag längtar. Kommer även stanna till i Hagfors på vägen hem för en grillkväll med alla ... det är 4 år sen jag var dit. Längtar som sagt =)

SEMESTER SEMESTER SEMESTER SEMESTER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar