torsdag 11 augusti 2011

Hej å hå


Nu har jag ju inte bloggat på länge igen, vet inte vad som är med mig =) Det händer ju nå hela tiden men men ...

För två helger sen var det träningshelg med en massa goa människor, hundträning på dagarna och umgänge på kvällarna.
Lite poker, lite rosevin på kvällarna, hade en jättetrevlig helg. Var dock INGET på PDOL inte ens dit på dagen. Ja ja det kommer ju ett till nästa år förmodar jag. Hade vela gå och se Veronica Maggio fast det passa inte.

Ville var hos sin nya stödfamilj på fredagen den helgen och det gick mycket bra. Han trivdes som fisken i vattnet, ja de gjorde de allihopa. Imorron ska han sova över där för första gången, håller tummarna att det kommer fungera.

Under helgen som gick avlöpte stora Paltprovet, jag dömde lördagen och var TL på söndagen. Många fina prestationer för mina vänner =) Nu väntas det Thaimiddag imorron i Lule *like like*

Fredagen innan tävlingen var jag med bäst svägerskan och två till brudar på fotosession, vilken egoboost !! Blev sminkade och fotade av en superduktig tjej. Mådde som en prinsessa hela kvällen, det bästa är väl att jag gillade det jag såg av mig själv. Även helkroppsbilderna !! Det är inte illa vill jag lova =)

Imorron får Börge sista dosen av Rimadylen, han har svarat bra på den. Nu ska jag sakta börja sätta igång honom och "peppar peppar" är han helt kry. Såret på bakbenet har läkt ihop så det var bra han fick penecillin ...

Hej hopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar