måndag 29 augusti 2011

Helgen

som gått var en bra helg =)

Ville var hos U&B och det fungerade så bra, han är inte ens ledsen när jag lämna honom. Han säger bara Hejdå så är det bra med det =) De hade haft fullt upp, lekt med grannpojken, kört fyris med granngubben, sett på fotboll, cyklat och framförallt BUSAT !!

Själv vart det hundträning på lör fm, sök. Vi pröva på att "krama" B på söket, fungerade lite sisådär. Han tog inte åt sig spec. mycket så det var inte rätt melodi ... Sen var det PARTY på kvällen, skitkul på ren svenska. Stängde stället med Lotta, hade tur och fick skjuts hem. Liiite sliten på söndag, fast det var då värt det =)

Söndag vart det lite hundträning, lydnad. En taggad schäfer är bara förnamnet. Ett tag sen nu men kul hade vi - visst är det de som är viktigast?!
På kvällen tog vi det väldigt lungt, Ville somna i min säng och jag somna tidigt jag med.

Beställde 2 par byxor förra veckan, MILO var ena paret - beställde Large men fick medium ... tur de - de satt som ett smäck !!
Det andra paret var Lundhags ett par svarta i Str 38 !! Sitter oxå bra - jag är såååå lycklig !! Förra veckan var jag på stan hela 2 gånger och handlade kläder och det är så kul att handla nu =) Jag njuter i fulla drag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar